اس ام اس خواندنی!!!!!!!

 

 

- از حیرونی چشات از پریشونی نگات از تپش فلبت از قرکمرت معلومه که جیش داری

 

- هرچه زدم بی تو دلم وا نشد/ جز تو کسی باب دل ما نشد/ هر چه پرستو شدم و پر  

 

 زدم/ هم نفسی مثل تو پیدا نشد!

 

- ادعا نمی کنم همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ولی ادعا می کنم  

 

لحظاتی که به یادشان نیستم هم دوستشان دارم!

 

- ممکنه ما گلی را دیر یاد کنیم اما محاله بوی خوشش را از فضای دلمون پاک کنیم

 

- قلب تو قلب منه؛ دوری تو مرگه منه؛ خوشی من بودن تو، نبودنت درد منه!

 

- سبد سبد شقایق/ دلت پر از حقایق/ خداکنه بخندی، تموم این دقایق!

 

- زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخند شما زندگی می کنند!

 

- اگر یاد بگیرید به مشکلات بخندید همیشه موضوعی برای خدیدن خواهید داشت!

  

- اوج محبت را نمی توان با پیام تقدیم کرد اما از همین جا خاک پای دوستانم!

 

- انگار پای ثانیه ها لنگ میشه وقتی دلت واسه کسی تنگ میشه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد