اس ام اس جالب!!

ترکه  بچه اش مریض میشه، میگه یا امام رضا ضامن این کره خر هم بشو!!

 

تو عروسی لرا اقوام داماد میگن نون و پنیر و نعنا مادر عروس شد تنها؛ بابا عروس میشنوه میگه؛ نون و پنیر و پونه  پس من چوسم تو خونه!!!

 

ساز گل های دلم آهنگ توست حس نکردی یک نفر دلتنگ توست!!!

 

سوختم خاکسترم را باد برد تنها کسم مرا از یاد برد!!

 

اگر حلفه عشق از طلاست حلقه دوست از وفاست، مخاص هر چی با وفاست!!

 

اندازه یک کیلو خاکشیر دوستت دارم، حلا بشین بشمار ببین چقدر دوستت دارم!!

 

عشقو برات کشیدم میون موج دریا رو ماسه ها نوشتم دوستت دارم یه دنیا!!

 

 سوزن رفاقت در تیوپ قلبم فرو رفت و گفت فیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس تازه فهمیدم پنچرتم رفیق!!

 

اتل متل کجایی؟       نگو که بی وفایی       منم میدم پیامی     نگی که بی مرامی !!

 

بعد از ماه عسل عروس خانوم پاهاشو میذاره روی هم  یکی از پاها به اون یکی پا میگه چه عجب از این طرفا!!!

 

امشب تلفن رو اشغال نکن یه پسر عاشقت شده بهت زنگ می زنه..............!!!!!   ستاد شاد سازی دختران دم بخت

 

ترکه میره کلیسا یک دختر خوشگل در وا میکنه حول میشه میگه عیسی خونه هست!!!!!!

 

الهی فندوق بشی سنجاب بشم گازت بگیرم اگه گریه کنی ماچت کنم لپتو بگیرم!!

 

برای آدم نابینا شیشه با الماس فرقی نمیکنه، پس اگه کسی قدرتو ندونست فکر نکن شیشه ای حتما اون نابیناس شک نکن...!!!

 

سه شرط آدم رو عزیز میکنه

1

2

3

دنبال چی میگردی؟ ت. بدون شرط عزیزی!!!

 

محبت تنها جوشکاری است که دل های شکسته را رایگان جوش می دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
انرژی مثبت شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://www.energymosbat1.blogfa.com/

سلام مطالبت عالی بود...
مثل بقیه جاها تکراری نبود. دستت درد نکنه.
به منم سر بزن...خوشحال میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد