داستان عاشقانه

  

وای دیدی چی شد؟ میلاد که میگفت من اصلا عاشق نمیشم من اصلا دلم نمی لرزه با دیدن مهتاب دلش سر خورد. قضیه از این قراره که یک روز که مهتاب سر کارش بود. دید یه آقای خوش تیپی با موهای مشکی و چهره هراسان وارد اتاق شد. خیلی اضطراب داشت.

میلاد: سلام خانم. این همکارتون کجا هستن؟ کارشون دارم خیلی مهمه!!!!!!!

مهتاب یک لیوان آب داد به دستش و گفت آروم باشید. خانم صالحی برای 3 روز رفته اند مرخصی.

میلاد: وای چکارکنم. همه ی برنامه هام بهم می ریزه

مهتاب: من نمی تونم کمک تون کنم؟

میلاد: دنبال برنامه اچ پی اچ هستم. اگه پیداش نکنم بیچاره می شم.

مهتاب: اتفاقاً من یک نمونه از این برنامه کامپیوتری را دارم امیدوارم به کارتون بیاد.

مهتاب از داخل کمد برنامه اچ پی اچ را آورد به میلاد داد.

مهتاب: امیدوارم همین باشه.

میلاد: اره خودشه. ممنون. شما منو از بدبختی نجات دادین. این شماره منه خو شحال میشم. یه روز ناهار رو با هم بخوریم.

مهتاب: حتماً

میلاد وقتی رسید به خونه. یاد کاری که کرده بود افتاد. روز و شب نداشت. مهتاب همیشه جلوی چشمانش بود. دل تو دلش نبود. اصلاٌ نفهمید چه گذشت. از یک طرف خوشحال بود که از تنهایی در میاد و از یک طرف می ترسید. که اشتباه کرده باشه. مهتاب چند بار پیام برایش گذاشت. ولی میلاد جوابش رو نمیداد.

موضوع را با خواهرش در میان گذاشت.

میلاد: مریم چکار کنم مهتاب رو دوست دارم. می ترسم باهاش قرار بذارم

مریم: خوب عزیزم طبیعیه. شما تا حالا عاشق نشدید و با کسی قرار نذاشتی. داداش من برو اگه دختر خوبیه. لگد به بختت نزن. دختر امروزه پیدا نمیشه.

میلاد همچنان دو دل بود. و مهتاب هم منتظر بود.

ادامه دارد...........

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
جیغ پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:38 ب.ظ http://jootiii.blogsky.com

یه داستان بگو که مشخص نباشه تخیلیه.....
کی بار اول با یه صحبت شماره میده
تلفن می زنه
ناهار دعوت میکنه
تازه آبجیشم وقتی پای صحبت یه دختر وسط میاد با روی خوش به مسئله نگاه می کنه....

اصلا تخیلی نبود
داستان واقعی بود. من اگه برادرم عاشق بشه واقعا کمکش میکنم

amirreza1373000 پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم وبا هم دوست خوبی باشیم .
اینم سایت های من:
www.goldstarnews.ir
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
منتظرتم[گل]

ممنونم
وبلاگت پیچیده است نتونستم پیام بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد