حرف های عاشقانه

با شاخه گلی از تمام رنگها ، رنگهایی به تمام زیبایی ها ، برای تو عزیزترین عزیزم برای امروزت خوشبختی ، برای فردایت شادکامی و برای آینده ات نیکبختی و سعادت را آرزو می کنم ، بی نهایت نیکبختی و سعادت را آرزو می کنم ، بی نهایت با صداقت تا قیامت دوستت دارم. 

 

زیباست وقتی قلبی داری که صاحبش خودت هستی اما زیباتر آن است که دوستی داری که قلبش تو هستی. 

 

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم ؟ تو هم منو شکستی ولی اشکالی نداره ، حالا خاک زیر پاتم! 

 

هر کی امد پش من یه ذره جاتو نگرفت ، هیچ ادایی جای اون ناز  و اداتو نگرفت ، پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه ، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت.   

حرف های عاشقانه

 صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است ، صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین می دهد ، صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا ، نشسته ام تا شاید صدایم کنی ، صدایم کنی و محبت بی دریغت را نثارم کنی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد